Word jij ook blij van lekkere geuren? SULA NYC is scent-centric

De kracht van geur ligt in de emoties die zij teweeg brengen, herinneringen die ze oproepen en connecties die ze maken.

Geuren zijn emotioneel, of ze nu verkwikkend zijn of kalmerend, fris of sensueel. Op zijn best creëren geuren herinneringen die blijven hangen. De geuren van SULA NYC zijn ontworpen in Zwitserland, elk met een unieke persoonlijkheid.
Voor ons zijn geuren één van de belangrijkste onderdelen tijdens het creëren.
Welke van de SULA NYC geuren past bij jou?

Samen met top parfumeurs ontwerpt SULA NYC de heerlijkste geuren voor de body care en home fragrance collecties. Bij elke geur wordt er rekening gehouden met:
Welke gemoedstoestand brengt het teweeg? Waarom vindt je het lekker? En waaraan denk je wanneer je het parfum ruikt? Met onze groep mannen en vrouwen, allemaal in verschillende fasen van hun leven, hebben we een test sessie. De geurstaafjes gaan naar verschillende delen van de wereld en feedback gaat terug naar New York. Wat mooi en inspirerend zijn de oneliners en simpele woorden die terugkomen. Een geweldig proces! Nog net voor de Corona uitbraak in Europa en Amerika hadden we een smelling sessie voor onze jongste geur. De nieuwe Riviera Dream komt als eerst uit in de Dry Body Oil en binnenkort ook in Nederland te koop.

Wil je meer lezen over de geurnoten in de verschillende parfums?
Klik dan op 1 van deze links:
Fruit of Desire; Amazon Dew; Tokyo Moonlight; Suriname Afternoon
Coming Soon: Riviera Dream!
Wat voel jij wanneer je onze geuren ruikt?



Published with StoryChief

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Meer artikelen

Scrub de winter van je lijf!
Body
Sula NYC

Scrub de winter van je lijf!

Na alle donkere dagen verlangt onze huid naar wat zonnestraaltjes. Wist je dat onze huid dagelijks haar dode huidcellen afstoot en elke 28 dagen een nieuwe huidlaag aanmaakt?

Lees verder »
Green Cosmetic
Lifestyle
Sula NYC

Latest trend in organic cosmetics

Superfoods is one big trend we are sure is going to rock the cosmetic world very soon as they are considered to be not limited to nutrition, but they are also widespread in cosmetics, with a growing awareness of consumers about their holistic welfare.

Lees verder »
Lifestyle
Sula NYC

How “green” teenagers are revolutionizing the beauty world

Millennials and Generation Y are such powerful phenomena to name entire generations. According to the Wall Street Journal, in addition to selfies and social networks, Millennials and Generation Y have also revolutionized beauty business, imposing their needs and dictating new trends in cosmetics. But what’s trending for teenagers from all over the world? Organic & natural cosmetics!

Lees verder »